Anvelope de vara Dunlop Sport Maxx RT2

Anvelope de vara Dunlop Sport Maxx RT2

Cei de la Dunlop au lansat noul model de anvelope de vara Dunlop Sport Maxx RT2, a doua versiune a apreciatelor anvelope Sport Maxx RT. In comunicatele lor de presa referitoare la acest nou profil, Dunlop au declarat ca “ Aderenta, manevrabilitate, precizie in directie – noul Dunlop Sport Maxx RT2 le are pe toate”.

Pe scurt:

  • Dunlop lanseaza noua gama de anvelope de vara de performanta ultra-inalta (UHP), profilul campion in aderenta si precizia directiei

  • Manevrabilitate excelenta pe carosabil umed, conform testelor independente TUV

  • Sport Maxx RT2 au fost alese de Radical Sportscars pentru ‘super-masina ideala’

Detaliile comunicatului de presa:

Dunlop lanseaza noul sau profil de anvelope de vara din gama Ultra-High Performance (UHP), Sport Maxx RT2, succesorul modelului Sport Maxx RT, castigator al multor premii de specialitate. Sprijinite si de rezultatele obtinute in testele TUV cerute de cei de la Dunlop1, anvelopele demonstreaza aderenta si manevrabilitate de cel mai inalt nivel. Tot in cadrul acestor teste, anvelopele Maxx RT2 au obtinut rezultate excelente in ceea ce priveste timpii avuti pe pista de curse2.

Anvelopele au fost concepute pentru a duce mai departe filosofia de brand a celor de la Dunlop si anume sa respecte motto-ul “Mereu Inainte / Forever Forward”: oferirea de experiente de ne uitat soferilor. De asemenea, experienta indelungata a celor de la Dunlop in cursele de masini, incluzand aici castigarea multor competitii de anduranta, a reprezentat o bogata sursa de inspiratie in proiectarea noului model Sport Maxx RT2.

Sport Maxx RT2 este un adevarat expert cand vine vorba de pastrarea aderentei si a manverabilitatii conform rezultatelor testelor TUV, profilul comportandu-se ideal in situatiile unde performanta este absolut necesara. Testele au aratat o imbunatatire cu 1,3% a timpilor / tura pe carosabil umed comparativ cu media a patru principali concurenti si cu 4,1% in ceea ce priveste manevrabilitatea pe uscat.

In plus, anvelopele au mai fost supuse si verificarii DEKRA, obtinand o uzura cu 34% mai buna pe cel mai solicitat ax, comparativ cu media celor mai importanti concurenti3.

Dunlop Sport Maxx RT2


Specificatii tehnice esentiale:

  • Banda de rulare este fabricata dintr-un compus special de rasini si cauciuc, optimizat pentru a oferi aderenta maxima pe carosabil ud;

  • Blocurile de cauciuc de pe umerii exteriori ai anvelopelor imbunatatesc aderenta in viraje, comparativ cu vechiul model;

  • Profilul benzii de rulare ajuta la reducerea distantelor de franare, in special la viteze ridicate, comparativ cu vechiul model;

  • Structura interna prezinta corzi de otel ce ofera manevrabilitate si precizie imbunatatita comparativ cu vechiul model. Acest aspect a fost imprumutat de Dunlop de la anvelopele utilizate de ei in victoriile din cursele de 24 de ore de la Nurburgring.

Alex Bortoluzzi, directorul de marketing a celor de la Goodyear-Dunlop, a declarat: “Aceste anvelope de performanta ultra-inalta sunt alegerea perfecta pentru soferii ce sunt in cautarea unei experiente de ne uitat la volan. Rezultatele testelor efectuate ne confirma faptul ca deja am reusit sa ocupam o pozitie importanta in segmentul de piata al anvelopelo UHP.”

Anvelopele au fost deja folosite ca echipare originala pe unele dintre cele mai puternice masini de pe piata. Radical Sportscars, specialisti in domeniu, au ales si ei aceste anvelope pentru cel mai nou model al lor – RXC Turbo 2016.

Gama completa lansata de Dunlop cuprinde anvelope cu dimensiunile intre 17 si 21 de inch, 80% din dimensiuni fiind deja disponibile pe majoritatea pietelor din luna Martie a anului 2016.

1. Testul TUV cerut de cei de la Dunlop a fost efectuat in Septembrie 2015 si a fost realizat de divizia TUV SUD in Minerval, Franta. Au fost testate anvelope de dimensiunea 225/45R17 91Y pe un Golf IV 1.4 TSI si pe un Golf VI GTi. Rezultatele testului: 4,1% mai buna manevrabilitate pe carosabil uscat; timpi cu 1,3% mai buni pe traseu umed si 5,6% mai buni in traseul circular umed: rezultate obtinute comparativ cu media performantelor principalilor concurenti din aceeasi gama – Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001, Pirelli P Zero, Continental SportContact 5.
2. Test cerut de cei de la Dunlop, realizat in Septembrie 2015 de TUV SUD in Minerval. Au fost testate anvelope de dimensiunea 225/45R17 91Y pe autoturisme Golf IV 1.4 TSI si Golf VI GTi. Rezultate: timpi mai buni cu 1,96 de secunde in medie comparativ cu vechiul model Sport Maxx RT.
3. Test cerut de cei de la Dunlop si realizat de DEKRA pe 2 Noiembrie 2015. Vehiculul utilizat: Golf VII TDI 150 CP. Circuit: FP01, Minerval, Franta. Distanta parcursa in total: 19275 km. Tipul testului: uzura benzii de rulare. Dimensiunea anvelopelor: 225/45R17. Testul a fost realizat in comparatie cu competitorii din aceeasi gama: Pirelli P Zero, Michelin Pilot Sport 3, Continental SportContact 5 si Bridgestone Potenza S001.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *