Anvelope de vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Anvelope de vara Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Raspunsul celor de la Goodyear la lansarile concurentei (Michelin Pilot Super Sport, Michelin Pilot Sport 4 si Continental Sport Contact 6 a sosit: Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3!

Testele preliminare realizate de celebrii TUV SUD au afisat rezultate ce vor bucura fanii Goodyear. Astfel, anvelopele Eagle F1 Asymmetric 3 au o distanta de franare cu 2,6 metri mai scurta pe carosabil  ud (cu 9% mai performante) si cu 1,3 metri mai scurta pe carosabil uscat (cu 4% mai performante) decat media anvelopelor Michelin Pilot Sport 3, Bridgestone Potenza S001 si Continental Sport Contact 5.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 va fi comercializat in dimensiuni intre 17 si 20 de inchi, acoperind 41 de dimensiuni in total. Nu toate dimensiunile vor fi disponibile initial, gama de anvelope de vara urmand sa fie completata pana in luna martie a anului curent.

Comunicat de presa Goodyear:

Goodyear anunta lansarea noii anvelope de vara, Eagle F1 Asymmetric 3 – cauciucul de ultra-inalta performanta ce ofera distante de franare mai scurte pe carosabil ud sau uscat, ajutand soferii sa pastreze cu usurinta controlul automobilului si sa se bucure de calatorie.

Istoricul gamei Eagle in ceea ce priveste testele este unul recunoscut, iar anvelopele din aceasta linie vin ca echipare originala pe multe autoturisme performante. Ceea ce reprezinta o dovada in plus a faptului ca anvelopele premium Goodyear ofera performante excelente; si acest lucru se constata in ceea ce priveste distantele de franare, manevrabilitatea si stabilitatea atat pe carosabil uscat cat si pe carosabil ud.

Piata anvelopelor de performanta ultra-inalta este una intr-o crestere evidenta, cu o previziune de crestere de 3% pe an pana in anul 2020. Se estimeaza ca piata va creste in aceasta perioada cu pana la 9 milioane de unitati vandute. Acest lucru se datoreaza in principal datorita cresterii vanzarilor din segmentele auto C, D si E. Mai exact, anvelope din clasa medie, business, autoturisme de dimensiuni mari si autoturisme de lux, multe dintre acestea fiind echipate cu anvelope de tipul UHP.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 aduc noi standarde de performanta in categoria anvelopelor pentru masini puternice sedan si sport, depasind asteptarile soferilor. Au fost facute eforturi semnificative pentru optimizarea sigurantei si performantelor acestor anvelope. Proiectarea acestor anvelope s-a facut in decursul a peste 36 000 de ore, incluzand aici si peste 5 000 de teste, dintre care 1 200 pe sosele si 3 800 pe circuite speciale din 5 tari, acoperind un total de 330 000 km parcursi.

Specificatii:

O caracteristica esentiala este tehnologia franarii active, suprafata de contact cu carosabilul fiind crescuta, la fel si aderenta in momentul franarii, ceea ce permite reducerea distantelor de franare. De asemenea, noul compus de “crestere a aderentei” ajuta la imbunatatirea aderentei atat in momentul franarii, a manevrabilitatii, iar rasinile speciale utilizate imbunatatesc la randul lor franarea si manevrabilitatea pentru masinile performante atat pe carosabil uscat cat si pe carosabil ud.

Noul mod de ranforsare a anvelopelor permite imbunatatirea manevrabilitatii in viraje, a rezistentei la rulare si a durabilitatii, dar si a consumului de carburant, fiind utilizate materiale usoare dar mai rezistente.

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3

Testele TUV SUD realizate in urma cererii celor de la Goodyear au confirmat intocmai aceste puncte cheie. Rezultatele au aratat ca Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 au o distanta de franare cu 2,6 metri mai scurta pe carosabil ud (performanta cu 9% mai buna) comparativ cu principalii trei concurenti actuali. Distanta de franare pe carosabil uscat a fost cu 1,3 metri mai scurta (performanta cu 4% mai buna), iar performantele privind manevrabilitatea pe carosabil ud sunt cu 4% mai bune decat ale concurentei. Tot in urma acestor teste a reiesit faptul ca anvelopele Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 au o rezistenta la rulare cu 10,9% mai buna decat a concurentilor lor.

Concluzie:

“Suntem foarte fericiti ca testele TUV SUD au confirmat faptul ca Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 aduc rezultate de top in testele de franare, in special in conditii mai dificile cum ar fi cele de ploaie”, a comunicat Alexis Bortoluzzi, Directorul de Marketing al grupului Goodyear. “Pana la urma, franarea este un aspect extrem de crucial pentru toti clientii, in special detinatorii de autoturisme de foarte mare performanta.”

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 sunt disponibile in 41 de dimensiuni (intre 17 si 20 de inch) incepand cu decembrie 2015, linia de produse urmand a fi completa pana in luna martie a anului 2016.

Testele TUV SUD au fost realizate in lunile Septembrie si Octombrie ale anului 2015, la cererea Goodyear Dunlop. Au fost realizate teste comparative cu 3 anvelope concurente: Bridgestone Potenza S001, Michelin Pilot Sport 3, Continental SportContact 5. Dimensiune testata: 224/45R17, pe un autoturism VW Golf. Locatii: Minerval (Franta), Papenburg (Germania), TUV SUD PS Garching (Germania).

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *