Test anvelope de vara UUHP R19 – Tyre Reviews

Site-ul de specialitate Tyre Reviews ne prezinta un Test anvelope de vara UHP R19 – Tyre Reviews. Autoturismul de test a fost o Toyota Supra echipata cu 255/35 R19 pe fata si 275/35 R19 pe spate.

In acest test, s-au testat cele mai populare anvelope ultra-ultra high performance de pe piata si sa aflam punctele forte si punctele slabe pentru fiecare in parte.

Favoritul ar fi nou lansatul Continental SportContact 7, dar pentru a afla, va fi pus la bataie impotriva Bridgestone Potenza Sport, renumitul Michelin Pilot Sport 4S, Goodyear F1 SuperSport, plus cateva din favoritele internetului cum ar fi Toyo Proxes Sport A, Kumho Ecsta PS71, Vredesteiin Ultrac Vorti+, Nankang Sportnex AS-2+ si a celui mai ieftin din test si anume Federal Evolution ST-1.

Ca de fiecare data vom sari direct in graficele de comparatie, focusul fiind pe dinamica si placerea condusului.

Toyota Supra este echipata cu anvelope 255/35 R19 pe rotile din fata si 275/35 R19 pe rotile din spate.

Performantele pe uscat

Circuitul de test pentru perfrormantele pe uscat este relativ scurt si rapid, cu viraje stranse pentru a testa din plin aderenta laterala, anvelopele fiind testate la limita.

 



Performantele pe carosabil umed

Circuitul testului de manevrabilitate pe carosabil umed este ung si variat indeajuns incat sa se testeze anvelopele in toate conditiile posibile.

Pierzatorul acestui test este de departe anvelopa Federal, avand dificultati in recuperarea din derapaje, aderenta pe umded fiind mica. Toate celelalte s-au descurtat bine.



Testele de zgomot si rezistenta la rulare

 

Anvelopa Nankang AS2+ a avut cel mai mic zgomot din test

Anvelopa de buget a celor de la Goodride a avut cea mai mica rezistenta la rulare, Bridgestone Potenza Sport a avut o rezistenta neobisnuit de mare.


Rezultate Test anvelope de vara UHP R19 – Tyre Reviews

Continental SportContact 7

Continental-SportContact-7

invingatorul din test

+ Cea mai buna anvelopa la franarea si manevrabilitatea de umed, de departe, cea mai rapida pe uscat cu cea mai mica distanta de franare pe uscat

– Rezistenta mica la acvaplanare, rezistenta la rulare crescuta

Michelin Pilot Sport 4S

michelin-pilot-sport-4s

recomandat

 

+ Aderenta excelenta pe carosabil umed si uscat, rezistenta buna impotriva acvaplanarii, niveluri scazute de zgomot, rezistenta mica la rulare

– Lipsa senzatiei de directie si a viezei in timpul testelor de manivrabilitate

Bridgestone Potenza Sport

Bridgestone-Potenza-Sport

recomandat

+ Excelenta pe carosabil uscat cu manevrabilitate rapida si directie precisa, foarte bun pe carosabil umed

– Rezistenta mica la acvaplanare, niveluri crescute de zgomot, cea mai mare rezistenta la rulare din test

Goodyear Eagle F1 SuperSport

Goodyear-Eagle-F1-SuperSport

trackmaster

+ Excelenta pe uscat cu cea mai buna manevrabilitate pe uscat si distante scurte de franare

–  Aderenta mica si distante lungi de franare pe carosabil umed, rezistenta mica impotriva acvaplanarii, cel mai galagios cauciuc din test, niveluri mici de confort

Nankang Sportnex AS2+

Nankang-Sportnex-AS2+

+ Aderenta buna pe carosabil umed, rezistenta mare impotriva acvaplanarii, cea mai putin galagioasa anvelopa din test, nivel crescut de confort, rezistenta mica la rulare, pret mic.

– Aderenta scazuta pe uscat cu efect marit de supravirajare

Kumho Ecsta PS71

Kumho-Ecsta-PS71

+ Anvelopa cu cea mai mare rezistenta impotriva acvaplanarii din test, rezistesta scazuta la rulare

– Aderenta scazuta pe umed si uscat

Toyo Proxes Sport A

Toyo-Proxes-Sport-A

+ Manevrabilitate predictibila pe umed, performante bune impotriva acvaplanarii in linie dreapta, niveluri bune de confort

– Distante lungi de franare pe umed si uscat, rezistenta marita la rulare

Vredestein Ultrac Vorti+

Vredestein-Ultrac-Vorti+

+ Niveluri bune de confort

– Aderenta scazuta pe carosabil umed si uscat, rezistenta medie impotriva acvaplanarii, rezistenta mare de rulare

Goodride SA37

Goodride-SA37

+ Rezistenta buna impotriva acvaplanarii in linie dreapta, rezistenta de rulare scazuta, pret mic de achizitie

– Aderenta foarte mica pe uscat si umed, manevrabilitate nebalansata

Federal Evoluzion ST 1

Federal-Evoluzion-ST-1

+ Zgomot extern mic, pret de achizitie redus

– Aderenta extrem de mica pe carosabil umed cu distante lungi de franare si control dificil pe umed, rezistenta mica impotriva acvaplanarii, aderenta mica pe uscat cu manevrabilitate slaba

 

Pentru a urmari articolul original (engleza) intrati pe pagina oficiala AICI. Pentru mai multe teste si noutati din domeniul anvelopelor auto, nu ezitati sa ne urmariti in continuare pe testanvelope.ro

 

You may also like...

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *