TEST ANVELOPE IARNA 225/50 R17 – ADAC 2021
Dimensiunea testata 225/50 R17 cu clasa de viteza V (pana la 240 km/h) este utilizata pe scara larga pe masinile de dimensiuni medii, cum ar fi Audi A4 sau BMW seria 3.
- Dunlop, Goodyear, Michelin, sunt in frunte
- 14 anvelope au slabiciuni individuale
- Doua anvelope au defecte
Pentru testul anvelopelor de iarna, 18 modele au fost puse sub microscop iar rezultatul general este ambivalent. Trei anvelope sunt deosebit de recomandabile, iar un camp median larg cu treisprezece anvelope inca se comporta bine. Merita sa aruncati o privire la detaliile de aici, deoarece, in functie de profilul individual de conducere, un candidat satisfacator (si, de obicei, mai ieftin) la test se poate dovedi personal recomandabil.
Este alarmant faptul ca Goodride Z-507 Zuper Snow si Linglong Green-Max Winter UHP sunt doua modele care prezinta slabiciuni atat de grave in disciplinele relevante pentru siguranta, incat performanta lor a fost clasificata ca fiind “slaba” si, prin urmare, aceste produse nu pot fi decat descurajate.
Sumar calificative test 2021 anvelope iarna 225/50 R17 – ADAC
Dunlop Winter Sport 5
+ Foarte echilibrat
+ Bun pe toate suprafetele
+ Deosebit de bun pe drumuri uscate si pe zapada
+ Consum redus de combustibil
Michelin Alpin 6
+ Anvelopa bine echilibrata
+ Bun in conditii uscate
+ Rezultate bune pe drumuri umede
+ Rezultate bune pe zapada si gheata
+ Cel mai bun kilometraj in testul de uzura
GOODYEAR ULTRAGRIP PERFORMANCE +
+ Distante scurte de franare in conditii de carosabil uscat
+ Manevrabilitate buna pe drumuri umede
+ Manevrabilitate buna pe zapada si gheata
– Usoare slabiciuni in ceea ce priveste manevrabilitatea pe drumuri uscate
KLEBER KRISALP HP3
+ Rezultate bune in conditii uscate
+ Proprietati bune de zapada
+ Proprietati bune pe gheata
+ Tendinta de a avea un zgomot de rulare redus
– Usoare slabiciuni pe drumuri umede
BRIDGESTONE BLIZZAK LM005
+ Cel mai bun pe suprafete uscate
+ Bun pe drumuri umede
– Slabiciune pe zapada
– Slabiciune in uzura
Continental WinterContact TS860
+ Bun pe suprafete umede
+ Bun pe zapada si gheata
– Slabiciune pe teren uscat
Nexen WINGUARD Sport 2
+ Scor bun pe gheata
+ Distante bune de franare pe carosabil uscat
– Puncte slabe la manevrabilitatea pe drumuri uscate
– Puncte slabe pe drumuri umede
– Usoare puncte slabe pe drumurile acoperite de zapada
– Slabiciune uzura
Vredestein Wintrac pro
+ Bun pe suprafete uscate si umede
+ Bun pe zapada
– Slabiciune in uzura
Fulda Kristall Control HP 2
+ Valori bune de franare si tractiune pe zapada
+ Bun pentru consumul de combustibil si uzura
– Puncte slabe pe drumuri uscate
– Puncte slabe pe drumuri umede
– Cea mai mare distanta de franare pe uscat
Firestone Winterhawk 4
+ Cel mai mare rating pe gheata
+ Bun pe umed si zapada
– Slabiciune usoara pe teren uscat
Pirelli Winter sottozero 3
+ Distant buna de franare pe uscat
+ Cel mai bun in ceea ce priveste manevrabilitatea pe zapada
– Slab in ceea ce priveste manevrabilitatea pe drum uscat
– Slab in ceea ce priveste manevrabilitatea pe drum umed
– Slab la franare
Maxxis Premitra Snow WP6
+ Bun pe suprafete uscate si umede
– Slabiciuni pe zapada si gheata
– Slabiciuni usoare in uzura
Linglong Green-Max Winter UHP
+ Bun pe drumuri acoperite de zapada
+ Bun pe gheata
– Slabiciune pe teren uscat
– Foarte slab pe drumuri umede