Test anvelope touring autoturisme 2022/2023

Va prezentam un test anvelope touring autoturisme 2022/2023 pentru anvelope premium ce au ca tinta echiparea autoturismelor mici si mijlocii, autoturisme ce vor circula predomintant prin orase. Anvelopele din test trebuie sa ofere siguranta atat pe carosabil umed cat si uscat, performanta stabila si uniforma pe zapada si rezistenta crescuta impotriva acvaplanarii.

Introducem un top anvelope de iarna unde vom prezenta pe scurt primele 15 anvelope cu dimensiuni intre 14 si 16 inchi.

 

CONTINENTAL WinterContact TS860

CONTINENTAL_WINTERCONTACT-TS-860

 Anvelope Continental TS860 este inlocuitoarea lui TS850 – una dintre cele mai populare si sigure anvelope de iarna ce  castigat multe locuri de top in decursul diferitelor teste. Noul model pastreaza designul canelurilor directionale si imbunatateste compusul de cauciuc, cu noul nume de marketing “Cool Chili” ce contine mai mult siliciu si polimeri speciali. Comparativ cu predecesorul, noul TS860 are distante de franare cu 5% mai mici pe carosabil umed si 4% pe gheata. Este o anvelopa bine balansata si este o alegere buna pentru folosinta de zi cu zi.


 

DUNLOP Winter Response 2

 Modelul producatorului englezesc Dunlop (acum apartine de grupul american Goodyear) a fost lansat in 2013. Una din marile caracteristici al anvelopei este tehnologia “Reverse Snow Guide”, adica inversarea directiei caii de rulare, ceea ce arata ciudat la prima vedere. Inginerii Dunlop au considerat ca acest design ajuta la capturarea zapezii de catre partea centrala a anvelopei astfel crescand suprafata de contact, imbunatatind performantele la franare si accelerare. In plus, comparativ cu predecesorul, noul model vine cu 29% mai multe lamele ce cresc aderenta pe zapada si carosabil umed. Sunt niste anvelope sigure in orice conditii de iarna.


 

GOODYEAR UltraGrip 9

 Goodyear UG9 a inlocuit predecesorul sau in 2014 si a continuat seria legendara cu lunga istorie – UltraGrip. Modelul are una dintre cele mai bune performante pe carosabil umed. Pe uscat si zapada are rezultate putin mai joase fata de concurenta, dar obtine indici buni si de siguranta per total. O alegere buna daca vreti sa aveti confort si siguranta in orice conditii de iarna.


 

MICHELIN Alpin 6

MICHELIN_ALPIN-6

 Modelul a fost lansat in 2018. Caracteristica principala este evolutia suprafetei de rulare. Canelurile se largesc odata cu uzura anvelopei. Tehnologia se numeste “Evergrip” si avantajeaza franarile scurte pe zapada chiar si dupa o folosinta indelungata a anvelopei. Iar anvelopa dovedeste asta in numeroase teste. Alegere buna cu o utilizare sigura si indelungata in conditii de iarna.


 

NOKIAN WR D4

Nokian-WR-D4

 Modelul a fost lansat in 2015. Este o anvelopa premium cu un design directional al caii de rulare. Anvelopa este conceputa pentru ierni blande si detine o gramada de inovatii cum ar fi: compus special de cauciuc, caneluri polishate, eliminator de zapada topita, blocuri de cauciuc pentru performanta pe zapada, etc. Toate acestea imbunatatesc performanta pe zapada, umed si uscat. O anvelopa sigura pentru utilizarea de zi cu zi.


 

PIRELLI Cinturato Winter

 Anvelopa producatorului italian a fost lansata in 2016. Comparativ cu predecesorul, anvelopa de anul acesta are o cale de rulare optimizata, cu mai multe lamele si cu un compul nou de cauciuc. Toate acestea au imbunatatit franarea pe zapada, tractiunea, rezistenta impotriva acvaplanarii precum si confortul. Anvelopa apare des in testele de specialitate unde obtine rezultate bune.


 

VREDESTEIN Snowtrac 5

Vredestein-Snowtrac-5

 Modelul de anul aceste vine ca inlocuitor al modelului Snowtrac 3 din 2014. Calea de rulare directionala a primit multe imbunatatiri. In primul rand se aplica lamelelor: a fost shimbata forma si designul iar numarul lor a crescut cu 30%. Toate aceste imbunatatesc aderenta si tractiunea pe zapada. De asemenea, anvelopa dispune de o parte distincta centrala, ce imbunatateste stabilitatea si manevrabilitatea. O anvelopa cu rezultate balansate si este o alegere excelenta pentru sezonul de iarna.


 

BRIDGESTONE Blizzak LM001 EVO

BRIDGESTONE_BLIZZAK-LM001

 Modelul prezentat a fost lansat in iarna lui 2017/2018, inlocuind binecunoscutul LM001. Calea de rulare a noului model a fost optimizat cu caneluri transversale suplimentare ce cresc aderenta si stabilitatea pe zapada si carosabil umed. In teste, LM001 EVO s-a remarcat prin rezultate remarcabile pe umed si uscat, dar pe zapada a obtinut rezultate ceva mai modete fata de ceilalti competitori premium.


 

HANKOOK Winter i*cept RS2 W452

HANKOOK_WINTER-I-CEPT-RS2-W452

 Prima anvelopa coreana din test. Modelul a fost lansat in 2015 si este inlocuitorul lui Hankook W442. Comparativ cu predecesorul, calea de rulare a fost optimizata oferind o suprafata de contact cu 5% mai mare, oferint o aderenta sporita atat pe carosabil umed cat si uscat. De asemenea, inginerii coreeni au adaugat siliciu in compusul de cauciuc pentru o performanta mai buna pe zapada. In teste, anvelopa Hankook are o rezistenta sporita impotriva acvaplanarii, performantele balansate cuplate cu pretul mic fac o alegere buna pentru utilizarea pe timpul iernii.


 

BARUM Polaris 5

 Barum Polaris 5 este inlocuitorul lui Barum Polaris 3 ce a fost lansat in 2018/2019. Unul dintre motivele achizitionarii anvelopelor Barum este faptul ca e parte a grupului german Continental, ceea ce garanteaza calitatea ridicata a produselor. Calea de rulare este directionala, dar s-au efectuati anumite ajustari si inovatii pentru o aderenta sporita pe carosabil umed si pe zapada. Obtine rezultate bune in multe din testele anvelopelor de iarna. Este o anvelopa de buget dar cu performante balansate, ideala pentru oamenii ce vor siguranta dar nu sunt dispusi sa plateasca si renumele brandului.


 

KLEBER Krisalp HP3

Kleber-Krisalp-HP3

 Modelul vine ca inlocuitor a lui Krisalp HP 2 ce a fost lansat in 2016. La fel ca si Barum, Kleber are o performanta foarte buna pe zapada: in teste are o distanta mai mica de franare si o manevrabilitate la fel ca si la brandurile premium. In plus, are un pret mic si obtine rezultate bune pe umed si uscat, ceea ce face din aceasta anvelopa de a fi o alegere buna.


 

SEMPERIT Master Grip 2

Semperit-Master-Grip-2

 Anvelopa de buget a producatorului austrian face parte mai nou din grupul german Continental. Anvelopa nu obtine rezultate bun pe carosabil uscat, avand distante lungi de franare si manevrabilitate redusa comparativ cu anvelope similare. Dar avantajul principal este performanta pe zapada, care e cea mai importanta la o anvelopa de iarna. In multe teste obtine distante scurte de franare si tractiune la fel ca anumite anvelope din clasa premium. O alegere buna pentru un condus silentios si in siguranta prin oras, la un pret de buget.


 

YOKOHAMA BluEarth Winter V905

 Anvelopa corespunde standardelor europene si a fost lansata in iarna lui 2017/2018. Ca si alte modele Yokohama, anvelopa nu are avantaje sau dezavantaje evidente. Are performante bune pe carosabil uscat, ceva mai mici pe carosabil umed. Performanta pe zapada este in spatele anvelopelor premium, dar rezultatele per total sunt satisfacatoare.


 

FALKEN Eurowinter HS01

Falken-Eurowinter-HS01

 Modelul a fost lansat in 2016. Scopul principal al inginerilor japonezi a fost sa creeze o avelope cu rezistenta ridicata impotriva acvaplanarii si aderenta buna pe gheata, zapada si umed. Pentru a obtine aceste rezultate, au folosit tehnologia “Miura-Ori 3D” in constructia canelurilor pentru o performanta mai buna in conditii de iarna si un compus special din cauciuc cu tehnologia “4D-Nano Design” ce reduce uzura si imbunatateste aderenta pe umed. Aceasta anvelopa ia parte intr-o multime de teste de anvelope si obtine rezultate bune de fiecare data. In combinatie cu pretul redus, aceasta anvelopa poate fi o buna alegere pentru condusul in oras pe timp de iarna.


 

DEBICA Frigo 2

 Producatorul polonez Debica este detinut de catre grupul american Goodyear. Este unul dintre cele mai ieftine modele cu performante mediocre pe umed si uscat. Dar avantajul principal apare pe zapada: in multe teste a obtinut distante de franare mai scurte si tractiune mai buna fata de alte branduri mult mai scumpe si mai renumite. O alegere de buget buna pentru condusul prin oras.


Pentru mai multe teste si informatii legate de anvelopele auto, nu ezitati sa ne urmariti in continuare pe testanvelope.ro

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *