Top cele mai bune anvelope all season 2022 – TyreReviews

Dupa cum se stie, anvelopele all-season sunt proiectate pentru folosinta continua pe autoturism, indiferent de conditiile meteo. Acest lucru vine insa cu un cost, o anvelopa putand sa exceleze intr-o categorie, dar sa-i fie luate performantele din alta parte. Cu alte cuvinte va interveni un compromis.

Atunci vine intrebarea fireasca: ce anvelopa vi se potriveste nevoilor dumneavoastra?!? Pentru a afla, va oferim un Top cele mai bune anvelope all season 2022 – TyreReviews. Publicatia a ales 10 cele mai populare anvelope all-season, ce vor fi testate in conditii de zapada, carosabil umed si uscat, zgomot, confort si rezistenta la rulare.

Dimensiunea testata este popularul 225/45 R17.

ZAPADA

2022-as-zapada

Inainte de inceperea testelor de manevrabilitate pe zapada, este important sa amintim ca acestea sunt anvelope ALL-season iar pefromanta pe zapada depinde de cum e vremea in zona in care locuiti si poate varia de la foarte importanta la mai putin importanta, deci nu judecati o anvelopa all-season ca fiind cu pefromante scazute daca rezultatele pe zapada nu sunt satisfacatoare, ea fiind folosita in UK de exemplu unde pefromanta pe carosabil umed este mult mai importanta! In Romania de exemplu, este mult mai importanta performanta pe zapada, deoarece avem multe zone muntoase cu sosele, unde nu se stie niciodata cand poate da o ninsoare puternica.

Acceleratia pe zapada in secunde de la 5 km/h la 40km/h

Franarea pe zapada in metri de la 40 km/h la 5 km/h

UMED

2022-as-umed

Va prezentam in continuare performantele pe carosabil umed, unde, in mod asteptat, topul arata cu totul altfel fata de cel la pefromantele pe zapada.

Franarea pe carosabil umed in metri de la 80 km/h la 5 km/h

Rezistenta impotriva acvaplanarii (viteza de unde incepe efectul in km/h)

USCAT

Chiar daca nicio anvelopa din test nu a dezamagit in testele pe carosabil umed (nici macar anvelopa de buget), marea dezamagire a fost anvelopa Vredestein, care dovedeste faptul ca e dificil sa ai rezultate de top atat pe carosabil umed cat si uscat.

Franarea pe carosabil uscat in metri de la 100 km/h la 5 km/h

MEDIU

De cand cu avantul autoturismelor electrice care sunt mai silentioase dar mai pretentioase cu conditiile de trafic, se pune accentul din ce in ce mai mult pe zgomotul produs de anvelopa si de rezistenta la rulare, care, cu cat este mai redusa cu atat un autoturim va consuma mai putin combustibil sau kilowati din baterie.

Zgomotul la rulare exprimat in decibeli

Rezistenta la rulare exprimata in kg/t


1 – MICHELIN CrossClimate 2

Michelin-CrossClimate-2

michelin

+ Cele mai bune performante pe zapada de departe, rivalizand cu anvelope autentice de iarna, cea mai scurta franare pe carosabil uscat, aderenta si manevrabilitate buna pe uscat, rezistenta mare impotriva acvaplanarii, rezistenta de rulare mica.

– Aderenta limitat in testele pe carosabil umed cu tendinte de subvirajare.


1 – HANKOOK Kinergy 4S2

Hankook-Kinergy-4S2

hankook

+ Cele mai mare rezistenta impotriva acvaplanarii, distante de franare pe carosabil umed extrem de scurte cu manevrabilitate excelenta, aderenta excelenta in toate testele pe zapada, aderenta mare pe uscat, zgomot redus. Faptul ca este locul 1 nu este o greseala! Este pe aceeasi pozitie cu anvelopa Michelin.

– Rezistenta de rulare mare.


3 – GOODYEAR Vector 4Seasons Gen3

GOODYEAR-Vector-4Seasons-Gen3

goodyear

+ Aderenta excelenta pe carosabil umed, cu distante scurte de franare si manevrabilitate buna, rezistenta foarte ridicata impotriva acvaplanarii, franare si manevrabilitate excelente pe zapada, manevrabilitate pe uscat foarte buna.

– Tractiune pe zapada ceva mai scazuta, distante lungi de franare pe carosabil uscat.


4 – CONTINENTAL AllSeasonContact

Continental-AllSeasonContact

continental

+ Manevrabilitate buna pe umed si uscat, franare scurta si manevrabilitate buna pe zapada, rezistenta mica de rulare

– Zgomot intern marit, tractiune slaba pe zapada, franare pe uscat ceva mai marita.


5 – BRIDGESTONE Weather Control A005 EVO

Bridgestone-Weather-Control-A005-EVO

 

+ Aderenta excelenta pe umed si uscat, distante scurte de franare pe uscat, cea mai mira rezistenta la rulare din test.

– Pefrormanta pe zapada extrem de limitata cu distante lungi de franare, cea mai slaba tractiune cu manevrabilitate dificila pe zapada. Zgomot intern mare.


6 – FALKEN Euroall Season AS210

Falken-EUROALL-SEASON-AS210

 

+ Cel mai mic zgomot intern din test, tractiune buna pe zapada si manevrabilitate buna pe carosabil umed.

– Aderenta medie pe zapada si uscat, rezistenta scazuta impotriva acvaplanarii, rezistenta la rulare foarte mare.


7 – VREDESTEIN Quatrac Pro

VREDESTEIN-QUATRAC-PRO

 

+ Cea mai buna aderenta pe umed din test cu cea mai scurta distanta de franare pe umed, manevrabilitate foarte buna, zgomot intern mic.

– Aderenta scazuta pe zapada si carosabil uscat, rezistenta mica impotriva acvaplanarii, cea mai mare rezistenta de rulare din test.


8 – PIRELLI Cinturato All Season SF2

PIRELLI CINTURATO ALL SEASON SF2

 

+ Cea mai mica rezistenta la rulare din test, distanta scurta de franare pe uscat.

– Manevrabilitate si franare limitatata pe zapada si carosabil umed.


9 – KLEBER Quadraxer 2

Kleber-Quadraxer-2

 

+ Aderenta excelenta pe zapada, rezistenta mare impotriva acvaplanarii, zgomot intern mic.

– Aderenta scazuta pe umed  si uscat cu distante lungi de franare si reactie limitata la virajari bruste. Rezistenta mare de rulare.


10 – TOMKET Allyear 3

TOMKET-Allyear-3

 

+ Tractiune buna pe zapada, zgomot intern mic, rezistenta la rulare rezonabila.

– Distante de franare periculos de lungi pe umed si uscat, manevrabilitate redusa pe carosabim umed cu tendita de supravirajare, rezistenta foarte mica impotriva acvaplanarii.


Pentru mai multe teste si informatii din domeniul anvelopelor auto, nu ezitati sa ne urmariti in continuare pe testanvelope.ro sau pe blogul magazinului blog.anveloshop.ro

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *