Test anvelope vara SUV 215/60 R17 – Autobild 2021

Autobil de prezinta un Test anvelope vara SUV 215/60 R17 – Autobild 2021. Zece anvelope au fost testate, cu o dimensiune populara in randul autoturismelor SUV. Gama de preturi variaza de la scump si pana la o diferenta de 50% mai ieftin. Diferenta: cei ce platesc mai mult, cum ar fi anvelopa frantuzeasca Michelin Primacy 4, au parte de performante de top si longevitate in folosinta, pe cand anvelopele ieftine, cum ar fi cele fabricate in China, fac rabat in anumite privinte. In cele din urma a rezultat un clasament la cele mai bune anvelope vara si top anvelope vara 215/60R17.

test anvelope suv autobild 2021

Anvelopele de vara din China: foarte ieftine – dar sunt bune?

Anvelopele chinezesti nu au cea mai buna reputatie pe piata europeana. Cu siguranta sunt ieftine. Dar asta le face inevitabil mai putin performante? Anvelopa celor de la Imperial nu este prima anvelopa din testele noastre. Iar testele noastre ne-au invatat doua lucruri: pe de o parte, producatorii chinezi invata repede, iar pe cealalta parte nu se poate zice cu siguranta ca sunt niste anvelope proaste. La fel cum exista diferente majore intre anvelopele producatorilor consacrati, la fel se intampla si cu anvelopele chinezesti. Trebuie testate inainte de a se forma o concluzie.

Analizand anvelopa chinezeasca din testul nostru si anume Imperial EcoSport SUV, tragem concluziile urmatoare: anvelopa a obtinut un scor mai mic de “grade 3” intr-unul dintre cele 15 tipuri de teste. La testul de manevrabilitate pe carosabil umed a obtinut cu greu “grade 4+” datorita aderentei modeste in curbe si un raspuns greoi al directiei. Acest lucru este fatal pentru scorul general al anvelopei, deoarece un rezultat “grade 4” duce la subevaluarea rezultatutului general tehnic, iar concuzia nu poate fi alta decat de “nerecomandat”. Nicio alta anvelopa din test nu a obtinut modestul rezultat de “grade 4” in nici una dintre cele 15 discipline de test. Inaintea Imperialului se afla anvelopele celor de la Falken, Maxxis, Toyo, precum si BF Goodrich, un brand traditional american care este detinut de catre Michelin de peste 30 de ani.

Test anvelope SUV 2021: locul 1 este adjudecat de catre Goodyear

Primele 5 locuri sunt ocupate de catre 5 producatori consacrati de anvelope. Nokian (locul 5) vine cu o tractiune excelenta pe iarba si pietris, dar are o rezistenta la rulare ceva mai mare. Continental (locul 4) nu se simte la fel de confortabil pe iarba si pietris, dar este inbatabil cand vine vorba de aderenta pe umed. Bridgestone (locul 3) vine cu performante de top pe drumuri uscate, dar pierde cateva puncte pe iarba umeda. Michelin (locul 2) nu performeaza foarte bine pe glod, dar este o anvelopa foarte bine balansata la modul general. Pe de alta parte, invingatorul din acest test, si anume Goodyear EfficientGrip 2 SUV, obtine rezultate excelente in toate cele 15 tipuri de teste. Este o anvelopa destul de scumpa, dar vine la pachet cu performante de top.

Topul anvelopelor testate

Locul 1 – GOODYEAR EfficientGrip 2 SUV

GOODYEAR-EfficientGrip-SUV
Rating: EXEMPLAR

 

 

 

 

 

 

 


Locul 2 – MICHELIN Primacy 4

Michelin-Primacy-4
Rating: EXEMPLAR

 

 

 

 

 

 

 


Locul 3 – BRIDGESTONE Turanza T005

Bridgestone-Turanza-T005
Rating: EXEMPLAR

 

 

 

 

 

 

 


Locul 4 – CONTINENTAL PremiumContact 6

Continental-Premium-Contact-6
Rating: BUN

 

 

 

 

 

 

 


Locul 5 – NOKIAN Wetproof SUV

Nokian-Wetproof
Rating: BUN

 

 

 

 

 

 

 


Locul 6 – FALKEN Ziex ZE310 EcoRun

Falken-Ziex-ZE310-Ecorun
Rating: BUN

 

 

 

 

 

 

 


Locul 7 – MAXXIS Premitra HP5

Maxxis-Premitra-HP5
Rating: SATISFACATOR

 

 

 

 

 

 

 


Locul 8 – BF Goodrich Advantage SUV

BF-Goodrich-Advantage
Rating: SATISFACATOR

 

 

 

 

 

 

 


Locul 9 – TOYO Proxes Comfort

TOYO-Proxes-Comfort
Rating: SATISFACATOR

 

 

 

 

 

 

 


Locul 10 – IMPERIAL EcoSport SUV

Imperial-Ecosport-SUV
Rating: NERECOMANDAT

 

 

 

 

 

 

 


Concluzia

Rezultatele generale ale anvelopelor de SUV testate sunt bune. Nu mai putin de 3 anvelope au obtinut rezultatul de “EXEMPLAR”, inca trei de “BUN”, alte trei de “SATISFACATOR”. Singura anvelopa care a obtinut rezultatul de “NERECOMANDAT” a fost anvelopa chinezeasca Imperial.

Pentru alte stiri si noutati din domeniul anvelopelor auto nu ezitati sa ne urmarti in continuare pe testanvelope.ro

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *