Test 2024 anvelope all-season 215/55R17 – Auto Zeitung

Test 2024 anvelope all-season 215/55R17 – Auto Zeitung. O evaluare amplă și practică, deosebit de relevantă pentru șoferii din regiunile cu climă moderată. Obiectivul testului a fost de a determina dacă anvelopele all-season pot înlocui în mod eficient ciclul tradițional de anvelope de vară și anvelope de iarnă, menținând performanța pe tot parcursul anului fără a face rabat la siguranță sau estetică.

Auto Zeitung a selectat cu atenție diverse modele de ultimă generație de anvelope all-season de la producători de anvelope de top, inclusiv unele nou lansate sau care nu erau încă disponibile pe piață, prezentând cele mai noi tehnologii în materie de anvelope. Metodologia de testare a fost minuțioasă, comparând eșantioane din producție cu anvelope de test pentru a se asigura că rezultatele sunt exacte și relevante, în special pentru modele precum Vredestein, care urmau să fie lansate pe piața de consum.

 

1. Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 

anvelope Goodyear-Vector-4Seasons-Gen-3

Verdict: Goodyear Vector 4Seasons Gen-3, care a obținut primul loc, exemplifică performanțele extraordinare pe toate planurile. Pe zăpadă, inspiră încredere prin natura sa bine echilibrată, frânarea superioară și stabilitatea fiabilă în viraje. În condiții de carosabil umed, direcția sa receptivă și aderența de nivel înalt asigură atât viteza, cât și siguranța. Rezerva substanțială de aderență a anvelopei ajută la depășiri rapide, în timp ce rezistența scăzută la rulare sporește confortul. Capacitatea sa de a oferi în mod constant performanțe ridicate, fără compromisuri, o poziționează ca un binemeritat câștigător al testului.

2. Michelin CrossClimate 2 

anvelope Michelin-CrossClimate-2

Verdict: Michelin CrossClimate 2, care s-a clasat pe locul al doilea, demonstrează capacități robuste în diverse condiții. În zăpadă, trece cu încredere testele, prezentând performanțe de top în aproape toate domeniile, cu excepția frânării. Pe suprafețe umede, prezintă o reacție întârziată la schimbările de traseu, deși rezistența la hidroplanare și frânarea sa sunt lăudabile. Anvelopa excelează pe drumuri uscate, fapt evidențiat de cele mai scurte distanțe de frânare, manevrabilitatea impresionantă în slalom și rezistența minimă la rulare. Performanțele superioare ale anvelopei pe zăpadă și pe carosabil uscat compensează performanțele medii pe carosabil umed, susținute și mai mult de caracterul său economic și de rezistența scăzută la rulare.

3. Hankook Kinergy 4S 2 H750 anvelope Hankook Kinergy 4S 2 H750

Verdict: Hankook Kinergy 4S 2 H750, care ocupă locul al treilea, prezintă o performanță mixtă în diferite condiții. În condiții de iarnă, este mai puțin potrivită, cu o precizie și un feedback mediocru al direcției, însoțite de o tendință de derapaj. În condiții de carosabil umed, anvelopa prezintă un echilibru neutru, cu un feedback clar și o distanță de frânare scurtă, dar stabilitatea sa laterală nu o egalează pe cea de la Goodyear. În condiții uscate, Hankook excelează, demonstrând o manevrabilitate și o aderență excepționale, punându-și în evidență capacitățile. În ciuda longevității sale pe piață, se comportă lăudabil pe drumuri umede și uscate, deși nu se descurcă în condiții de iarnă.

4. Kleber Quadraxer 3

anvelope KLEBER_QUADRAXER-3

Verdict: Kleber Quadraxer 3, clasat pe locul patru, prezintă câteva puncte tari și puncte slabe. Pe zăpadă, acesta oferă capacități excepționale, inclusiv cele mai scurte distanțe de frânare și performanțe ridicate la alți parametri, depășind la performanțe multe anvelope de sezon. Cu toate acestea, performanțele sale în condiții de carosabil umed sunt afectate de subvirarea semnificativă, de răspunsul lent al direcției și de distanțele de frânare extinse. Anvelopa oferă rezultate medii constante în condiții de carosabil uscat, dar este îngreunată de o tendință de subvirare, ceea ce limitează virajele rapide. Deși excelează pe zăpadă și își menține stabilitatea pe suprafețe uscate, deficiențele notabile în condiții de carosabil umed îl împiedică să primească o recomandare.

5. Pirelli Cinturato All Season SF 2

anvelopa PIRELLI_CINTURATO-ALL-SEASON-SF2

Verdict: Pirelli Cinturato All Season SF 2, care a obținut locul cinci, demonstrează o performanță mixtă în diferite condiții. În ciuda rafinamentului, oferă o aderență medie pe zăpadă, cu o tendință de supravirare care îl face manevrabil, dar instabil. În condiții de carosabil umed, anvelopa excelează prin distanțe scurte de frânare, direcție sportivă și precisă și aderență stabilă. Pe drumuri uscate, prezintă performanțe de frânare superioare. Cu toate acestea, fiind o anvelopă rezistentă la înțepături, suferă de o rezistență ridicată la rulare. Performanțele sale de neegalat pe teren umed sunt umbrite de capacitățile mediocre pe zăpadă și de rezistența ridicată la rulare, factori care îi limitează clasarea pe locul cinci.

6. Vredestein Quatrac Pro+

anvelopa Vredestein Quatrac Pro+

Verdict: Vredestein Quatrac Pro+, care ocupă poziția a șasea, oferă o performanță adecvată, dar neimpresionantă. Menține un echilibru neutru și o frânare fiabilă în toate condițiile. Anvelopa oferă un feedback clar și este receptivă la comenzile direcției, deși prezintă ocazional o tendință de derapaj în timpul schimbărilor de sarcină. Rezistența sa la acvaplanare este moderată. Pe drumuri uscate, în timp ce Vredestein oferă o aderență bună în viraje, nu reușește să ofere precizie și feedback, fiind însoțită de distanțe de frânare destul de lungi. Modelul actualizat, deși echilibrat, dezvăluie deficiențe în condiții de carosabil umed, cu o aderență insuficientă și performanțe de frânare sub așteptări.

7. Firestone MultiSeason Gen 02

anvelopa Firestone-MultiSeason-Gen-02

Verdict: Firestone MultiSeason Gen 02, clasat pe locul șapte, prezintă capacități moderate în diferite condiții. Pe zăpadă, oferă o tracțiune și o frânare bune, dar se luptă cu subvirarea, în special în viraje. Performanțele pe carosabil umed sunt medii, afectate grav de subvirare și de rezistența slabă la acvplanare laterală. În condiții de carosabil uscat, deși distanțele de frânare sunt lungi, acestea rămân în limitele standardelor de siguranță. Cu toate acestea, manevrabilitatea și feedback-ul direcției sunt deficitare.

8.  Uniroyal AllSeasonExpert 2

anvelope UNIROYAL-ALLSEASONEXPERT-2

Verdict: Uniroyal AllSeasonExpert 2, clasat pe locul opt, afișează o performanță variată în diferite condiții de condus. Anvelopa are o distanță de frânare relativ scurtă pe zăpadă, dar lipsa de tracțiune și subvirarea pronunțată limitează condusul rapid. Caracteristica sa principală este rezistența impresionantă la acvaplanare, însă oferă performanțe medii în alte teste pe carosabil umed. Pe drumuri uscate, anvelopa este îngreunată de distanțe lungi de frânare și de niveluri ridicate de zgomot, ceea ce are un impact negativ asupra confortului, deși răspunde rapid la comenzile direcției. În general, Uniroyal AllSeasonExpert 2 excelează în scenariile de acvaplanare, dar se confruntă cu provocări pe zăpadă, cu pierderea rapidă a aderenței și pe suprafețe uscate din cauza distanțelor de frânare extinse.

9. Nexen N Blue 4Season 2

anvelope nexen_n-blue-4-season-2

Verdict: Nexen N Blue 4Season 2, poziționat pe locul nouă, prezintă o performanță cu limitări notabile. În condiții de zăpadă, se comportă adecvat la frânare, dar se luptă cu tracțiunea și stabilitatea în viraje. Direcția precisă este umbrită de problemele legate de stabilitatea direcțională. Pe suprafețe umede, anvelopa prezintă o tendință de derapaj și suferă de o aderență insuficientă și de cele mai lungi distanțe de frânare. Performanța sa pe drumuri uscate este acceptabilă, marcată de unii dintre cei mai buni timpi pe autostradă, dar aceasta este compromisă de lipsa de aderență și de tendința de derapaj. Ca opțiune bugetară, oferă performanțe acceptabile pentru o anvelopă all season pe zăpadă și pe drumuri uscate, dar deficitul sever de aderență pe suprafețe umede reprezintă un dezavantaj semnificativ.

Pentru alte teste anvelope vara, iarna si all-season, nu ezitati sa ne urmariti in continuare pe testanvelope.ro

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *