Test 2019 anvelope vara sport – 235/35 R19
Test efectuat de site-ul de specialitate www.evo.co.uk
Test 2019 anvelope vara efectuat in ideea ca automobilul dumneavoastra este echipat cu anvelope de R19, deci presupunem ca este un automobil fabricat relativ recent si care prezinta perfomante foarte bune in ceea ce priveste stabilitatea si dinamica sa. Si, mai precis, sunt multe sanse ca anvelopele sa fie de dimensiunea 235/35 R19, asa ca s-a realizat un test exigent de anvelope vara sport pe 19″. Test 2019 anvelope vara se bazeaza pe performantele la franare, aderenta, plus rezistenta la acvaplanare, astfel incat sa va puteti forma o imagine completa despre performantele fiecarui model de anvelope de vara in parte, cu plusurile si minusurile acestora; si astfel rezulta un top anvelope vara la aceasta dimensiune sport.
Clasament test 2019 anvelope vara:
Michelin Pilot Sport 4S – LOCUL 1
Ofera o senzatie de siguranta in viraje, o buna aderenta, un raspuns prompt la conducerea pe carosabil uscat si, de asemeni, performante foarte bune pe vreme ploioasa. Nu sunt anvelope ieftine, dar daca doriti performanta de top in orice conditii, aceasta anvelopa de vara reprezinta alegerea cea mai buna.
Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 – LOCUL 2
Cea mai buna anvelopa de vara din test in conditii de vreme ploioasa. A facut fata cu brio la un carosabil umed capricios. A obtinut scor foarte bun si in celelalte teste, dar, ca si la anvelopa de vara Dunlop, lipseste acea senzatie de control absolut in viraje.
Dunlop SportMaxx RT2 – LOCUL 3
S-a plasat foarte aproape de anvelopa Goodyear in conditii de vreme ploioasa, acvaplanare si rezistenta la rulare. Nu a fost la fel de performanta pe carosabil umed ca anvelopa Goodyear testata, lucru evidentiat de timpii obtinuti pe circuitul de test. Acest model de anvelope ofera mai mult senzatia de all-rounder decat de anvelope sport.
Continental SportContact 6 – LOCUL 4
Daca sunteti in cautarea unei anvelope care sa exceleze pe carosabilul uscat si sa simtiti autoturismul precis, acest model de anvelope de vara este o alegere excelenta. A obtinut cele mai bune rezultate in conditii de drum uscat, oferind senzatia sportiva pe care o cautati. Pe carosabil umed insa a obtinut un rezultat mai putin satisfacator fata de primele anvelope clasate in test.
Falken Azenis FK510 – LOCUL 5
A obtinut un scor decent in toate testele, cu rezultate notabile la franarea pe carosabil umed. Este o anvelopa de vara pe care va puteti baza, aderenta crescuta facandu-se remarcata, dar lipseste acea senzatie de siguranta absoluta.
Toyo Proxes Sport – LOCUL 6
Cea mai ieftina anvelopa de vara din test, nu a avut rezultate notabile in teste, dar a obtinut un scor bun la testul pe carosabil umed, in special la acvaplanare, dar cu performante ceva mai reduse la testele standard de franare. Nu a oferit cea mai placuta senzatie la condus, rareori simtindu-se total conectata la carosabilul de sub ea.
Mai jos va oferim rezultatele testelor:
Performanta la viraje pe carosabil ud
Pneu | Timp (sec) | % | |
1 | Dunlop SportMaxx RT2 | 64.1 | 100 |
2 | Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 | 64.2 | 99.8 |
3 | Michelin Pilot Sport 4S | 64.7 | 99.1 |
4 | Falken Azenis FR510 | 65.6 | 97.7 |
5 | Toyo Proxes Sport | 65.8 | 97.4 |
6 | Continental SportContact 6 | 66.8 | 96.0 |
Performanta la manevrabilitate pe carosabil ud
Pneu | Puncte | % | |
1 | Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 | 62.0 | 100 |
2 | Dunlop SportMaxx RT2 | 59.5 | 96.0 |
3 | Michelin Pilot Sport 4S | 57.0 | 91.9 |
4 | Falken Azenis FR510 | 52.0 | 83.9 |
5 | Toyo Proxes Sport | 48.0 | 77.4 |
6 | Continental SportContact 6 | 42.5 | 68.5 |
Performanta la franare pe carosabil uscat
Pneu | Distanta (metri) | % | |
1 | Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 | 34 | 100 |
2 | Dunlop SportMaxx RT2 | 34.1 | 99.7 |
3 | Michelin Pilot Sport 4S | 34.9 | 97.4 |
4 | Falken Azenis FR510 | 35.6 | 95.5 |
5 | Toyo Proxes Sport | 36.5 | 93.2 |
6 | Continental SportContact 6 | 38.4 | 88.5 |
Performanta la franare pe carosabil ud
Pneu | Distanta | % | |
1 | Michelin Pilot Sport 4S | 23.2 | 100 |
2 | Dunlop SportMaxx RT2 | 23.6 | 98.3 |
3 | Falken Azenis FR510 | 23.6 | 98.3 |
4 | Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 | 24.0 | 96.7 |
5 | Continental SportContact 6 | 24.1 | 96.3 |
6 | Toyo Proxes Sport | 26.3 | 88.2 |
Rezistenta la rulare
Pneu | Coeficient | % | |
1 | Dunlop SportMaxx RT2 | 8.67 | 100 |
2 | Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 | 8.80 | 99.5 |
3 | Toyo Proxes Sport | 8.92 | 98.2 |
4 | Michelin Pilot Sport 4S | 9.16 | 95.6 |
5 | Continental SportContact 6 | 9.57 | 91.5 |
6 | Falken Azenis FR510 | 9.60 | 91.3 |
Performante la acvaplanare in linie dreapta
Pneu | Viteza maxima (km/h) | % | |
1 | Dunlop SportMaxx RT2 | 86.3 | 100 |
2 | Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 | 71.0 | 99.0 |
3 | Toyo Proxes Sport | 83.6 | 96.9 |
4 | Falken Azenis FR510 | 82.3 | 95.4 |
5 | Michelin Pilot Sport 4S | 82.0 | 95.0 |
6 | Continental SportContact 6 | 79.8 | 92.5 |
Performante la acvaplanare in viraje
Pneu | Viteza Maxima (km/h) | % | |
1 | Dunlop SportMaxx RT2 | 69.1 | 100 |
2 | Goodyear Eagle F1 Assymetric 3 | 71.0 | 99.7 |
3 | Toyo Proxes Sport | 68.4 | 97.7 |
4 | Falken Azenis FR510 | 68.1 | 85.3 |
5 | Continental SportContact 6 | 66.7 | 83.4 |
6 | Michelin Pilot Sport 4S | 66.5 | 79.4 |