Test la anvelope off road si anvelope 4×4

Performantele bune sau excelente in diferite conditii de drum au facut ca Maxxis 700 sa iasa castigatorul testului. O anvelopa relativ noua pe scena off-road, ce se ridica la asteptarile de 4×4, fara a compromite insa prea mult performanta pe sosea.

In multe cazuri, Maxxis a obtinut scoruri peste medie, situandu-se ca o anvelopa multirol excelenta, ce se va comporta foarte bine in mediul off-road. Pretul competitiv va fi un bonus binevenit pentru cei care cauta o anvelopa all-road de calitate.

Pe locul doi s-a situat Falken Wildpeak, o anvelopa ce nu a excelat, dar care s-a comportat decent per total. Pretul scazut face in acelasi timp din aceasta anvelopa o optiune demna de luat in seama. Puteti comanda un set de anvelope 4×4 pentru SUV-ul dvs.

Bridgestone Dueler s-a situat pe locul 3 in acest test. Performantele medii pe vreme ploioasa compenseaza cu performantele bune pe vreme uscata si in conditii de off-road. Faptul ca anvelopa este usoara, justifica plasarea pretului in gama premium. Puteti comanda un set de anvelope off road direct pe site.

Tot pe locul 3 s-a plasat si Hankook RT03, performantele la viraje in regim de vreme ploioasa adaugand un plus la scorul final.

O anvelopa buna all-terrain este Dunlop Grandtrek, ce s-a plasat pe locul 4. Si-a depasit cu mult rivalii din test la performantele la viraje pe vreme ploioasa si performantele la franare, dar din cauza profilului mai putin agresiv, performantele la off-road nu sunt chiar cele mai stralucite.

Nexen Roadian s-a plasat pe locul 5, dar a fost depasita de rivali in aproape toate testele, doar pretul super atractiv facand-o sa mai castige ceva puncte.

Pe ultimul loc s-a clasat Goodyear Wrangler, cu performante sub medie in conditii de vreme ploioasa si cu un pret destul de piperat. Este o anvelopa axata mai mult pe on-road decat pe off-road.

Mai jos veti vedea scorul obtinut de fiecare anvelopa in parte:

Franarea pe uscat (100-0km/h)

1. Dunlop Grandtrek – 100 (42.4m)

2. Maxxis 700 –┬ 91.2 (46.1m)

3. Bridgestone Dueler – 90.3 (46.5m)

4. Falken Wildpeak – 90.0 (46.6m)

5. Hankook RT03 – 89.4 (46.9m)

6. Nexen Roadian – 88.3 (47.4m)

7. Goodyear – 88.1 (47.5m)

Franarea pe umed (70-0km/h)

1. Dunlop Grandtrek – 100 (25.1m)

=2. Maxxis 700 – 93.5 (26.7m)

=2. Falken Wildpeak – 93.5 (26.7m)

4. Bridgestone Dueler – 90.1 (27.6m)

5. Hankook RT03 – 85.8 (28.6m)

6. Nexen Roadian – 78.9 (30.4m)

7. Goodyear – 70.1 (32.6m)

SCOR FINAL

Sub-total

Factor

Off-road

Scor

final

1

Maxxis 700

404

1.05

424

2

Falken Wildpeak

395

1.05

415

=3

Bridgestone Dueler

386

1.05

405

=3

Hankook RT03

386

1.05

405

5

Dunlop Grandtrek

403

0.95

383

6

Nexen Roadian

380

1.00

380

7

Goodyear

361

1.05

379

You may also like...

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

 
Acest site foloseste cookies, continuarea navigarii implica acceptarea lor. Citeste mai mult
 
Mai multe despre Teste ALL SEASON
test-anvelope-all-season-2018
Test 2018 anvelope all season 175/65R14 (TCS)

Pentru acest an, TCS a testat diferite modele de anvelope pentru masinile mici, realizand un top de...

Închide