Test anvelope de vara – Tyre Reviews 2023

Va prezentam un Test anvelope de vara – Tyre Reviews 2023 unde se vor testa cele mai bune anvelope de vara pentru autoturisme.

S-au testat 13 seturi de anvelope, incluzand branduri premium si buget precum Continental, Michelin, Pirelli, Bridgestone, Vredestein, Kumho, Toyo, nankang si altele. Acesta test este printre primele care testeaza noua anvelopa Continental PremiumContact 7.

Deci ce testam? Anvelopele premium sunt de asemenea numite anvelope confortabile, sau anvelope de performanta, dar indiferent cum sunt numite, sunt anvelopele cele mai des folosite de catre oameni in traficul de zi cu zi pe autoturisme normale, non sport. Anvelopele se focuseaza pe nivelurile marite de siguranta pe carosabil umed si uscat, niveluri bune de confort, zgomot mic si uz mic de energie ceea ce va face economie la pompa sau va extinde raza de actiune a vehiculelor EV. Unele anvelope chiar sunt marcate cu “EV ready”, insemnand ca au fost pentru ambele tipuri de propulsie, cu combustie interna sau electrice.

 

Va prezentam mai jos rezultatele topului de anvelope vara Tyre Reviews 2023

UMED

2023-summer-wet

Manevrabilitatea pe umed este foarte importanta si cea care face diferenta dintre o anvelopa premium si una de buget. Anul acesta nu s-a facut exceptie de la aceasta regula.

Cea mai ieftina anvelopa din test, a celor de la Double Coin a fost un dezastru in termeni de aderenta, virajare si feedback. Nankang-ul a fost de asemenea destul de aproape.

Acum ca aceste doua anvelope au fost date deoparte, toate celelalte au obtinut rezultate de la bun la excelent la testele de aderenta si manevrabilitate.

USCAT

Conducerea pe carosabil uscat nu implica probleme ninciunei anvelope din test si tinant cont de faptul ca autoturismul de test este un Golf fara o prea mare putere, rezultatele sunt destul de apropiate. Fiecare set de anvelope a fost supus la multiple teste agresive, ce depasesc limita de manevrabilitate cu schimbari agresive de directie, totul pentru a testa stabilitatea anvelopelor in caz de urgenta. Vestea buna este ca in afara de anvelopele Doublecoin si Nankang, toate celelalte au trecut testul de schimbare a benzii de circulatie cu rezultate super bune, sau cu brio cum s-ar mai zice.

MEDIUL INCONJURATOR

Rezistenta la rulare, ce arata impactul anvelopei asupra consumului de energie / combustibil, a fost castigat de departe de catre Bridgestone Turanza T005 – a obtinut un rezultat cu 10% mai bun fata de anvelopa urmatoare. Avand in vedere cat de bine a performat si in restul categoriilor, anvelopa prezinta o combinatie impresionanta de abilitati.

REZULTATE TOP ANVELOPE VARA 2023

1 – CONTINENTAL PremiumContact 7

Continental-PremiumContact7

conti

+ Cea mai ridicata aderenta pecarosabil umed, castigatoare de departe a testului la franare pe carosabil umed, primul loc la testul franarii pe carosabil uscat, manevrabilitate excelenta atat pe umed cat si pe uscat

– Rezistenta la rulare medie, rezistenta impotriva acvaplanarii medie, zgomot intern crescut.


2 – PIRELLI Cinturato P7 C2

Pirelli-Cinturato-P7-C2

pirelli

+ Anvelopa cu performante balansate, excelent pe umed si uscat, zgomot mic cu nivel bun de confort, rezistenta de rulare mica

– Rezistenta medie impotriva acvaplanarii


3 – BRIDGESTONE Turanza T005

Bridgestone-Turanza-T005-DriveGuard

bridgestone

+ Aderenta buna pe carosabil umed, franare foarte buna pe carosabil uscat, rezistenta la rulare extrem de mica

– Distante de franare ceva mai lungi pe carosabil umed, manevrabilitate medie pe carosabil uscat, zgomot extern marit.


4 – GOODYEAR EfficientGrip Performance 2

GOODYEAR-EfficientGrip-Performance-2

goodyear

+ Anvelopa cu performance foarte balansate, manevrabilitate pe umed excelenta, zgomot mic, nivel bun de confort, rezistenta la rulare mica

– Rezistenta impotriva acvaplanarii medie, distante de franare pe uscat ceva mai lungi


5 – MICHELIN Primacy 4+

Michelin-Primacy-4

michelin

+ Aderenta excelenta pe umed, cu distante scurte de franare si manevrabilitate buna, rezistenta foarte mare impotriva acvaplanarii, zgomot mic, nivel de confort sporit, rezistenta de rulare mica

– Pe carosabil uscat, aderenta la franare si manevrabilitate este medie.


6 – FALKEN Ziex EcoRun ZE310

Falken-Ziex-ZE310-Ecorun

falken

+ Distanta mica de franare pe carsabil umed, rezistenta excelenta impotriva acvaplanarii, manevrabilitate buna pe carosabil uscat, nivel bun de confort

– Distanta medie de franare pe carosabil uscat, rezistenta de rulare marita.


7 – HANKOOK Ventus Prime 4

Hankook-Ventus-Prime-4

hankook

+ Distante scurte de franare pe carosabil umed,  manevrabilitate foarte buna si disctante scurte de franare pe uscat.

– Rezistenta redusa impotriva acvaplanarii, zgomot extern mare.


8 – KUMHO Ecsta HS52

Kumho-Ecsta-HS52

kumho

+ Manevrabilitate foarte buna pe carosabil uscat cu distante scurte de franare, rezistenta sporita impotriva acvaplanarii, zgomot extern mic.

– Aderenta pe umed medie.


9 – VREDESTEIN Ultrac

VREDESTEIN-Ultrac

vredestein

+ Manevrabilitate excelenta pe carosabil umed, cea mai mare rezistenta impotriva acvaplanarii din test, distante scurte de franare pe carosabil uscat.

– Rezistenta marita de rulare, zgomot extern marit de asemenea.


10 – TOYO Proxes Comfort

Toyo-Proxes-Comfort

toyo

+ Zgomot mic, rezisntenta foarte mica de rulare, distante scurte de franare pe carosabil uscat.

– Distante de franare lungi pe carosabil umed, manevrabilitate mediocra pe carosabil umed si uscat.


11 – GT RADIAL FE2

GT-Radial-FE2

+ Manevrabilitate buna pe carosabil umed si uscat, rezisntea de rulare mica.

– Distante de franare lungi pe carosabil umed, rezistenta medie impotriva acvaplanarii.


12 – NANKANG Econex NA1

NANKANG-Econex-NA1

+ Anvelopa placuta la condus, aderenta rezonabila in testele pe carosabil uscat.

– Aderenta scazuta pe tot spectrul legat de carosabilul umed, distante lungi de franare pe umed si uscat, supravirajare pe ume si uscat ceea ce nu e ideal pe strada, rezistenta mica impotriva acvaplanarii, rezistenta de rulare mare.


13 – DOUBLE COIN DC99

DOUBLE-COIN-DC99

+ Zgomot extern mic.

– Niveluri de aderenta periculos de mici pe carosabil umed, distante de franare extrem de lungi pe carosabil umed, cea mai mica rezistenta impotriva acvaplanarii din test, aderenta foarte mica pe carosabil uscat, rezistenta la rulare mare.


Pentru mai multe informatii legate de teste, nu ezitati sa ne urmariti in continuare pe testanvelope.ro

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *